Create content

Създаване на съдържание

Управлението на съдържание е сред най-модерните тенденции в съвременния маркетинг. Брандовете добиват по-голяма сила, когато управляват съдържание, свързано с техния бизнес. Ние от DMG помагаме на нашите клиенти да изградят своето онлайн присъствие като поставяме акцент върху създаването на качествено и професионално съдържание, което да съдейства за подобряване на техния имидж сред съществуващите партньори, за привличането на нови клиенти и за подобряване представянето им пред служителите и обществото.

Как работим при управлението на съдържание:

  1. Детайлно запознаване с бизнеса на клиента. Без значение дали става въпрос за строителни продукти или за суровини, или пък за козметика, първата стъпка, която предприемаме е да се запознаем със структурата на бизнеса и с продуктите/услугите, които ще се предлагат.
  2. Запознаване с клиентските сегменти – това може да са както няколкохиляди човека, така и няколкодесетки. Имаме разработени методологии за работа, както с малки, така и с големи целеви групи и намираме подходящи решения, за да стигнем до тях.
  3. Запознаване с терминологията – това е може би един от най-трудните етапи, но без него няма как да гарантираме качеството на Вашето послание. Понякога това изисква привличането и на външни експерти (най-често от научните среди), които да работят с нас и да ни съдействат в процеса.
  4. Запознаване с добрите практики на пазара – изучаваме непрестанно практиките в създаването и управлението на съдържание и това ни позволява да предложим качествени решения за управление на комуникациите на нашите клиенти.

С какво можем да ви съдействаме при реализирането на B2B маркетингови кампании:

При разработването на стратегия за управление на съдържанието:

  1. Проучване и анализ на целевите потребителски групи
  2. Разработване на план за комуникация с целевите потребителски групи
  3. Управление на комуникациите:
    1. Избор на канали за комуникация
    2. Определяне на честотата на комуникацията
    3. Идентифициране на източниците на информация
    4. Създаване на съдържание – текстово, видео, аудио
    5. Обучение на екипа на компанията
    6. Поддържане на онлайн и офлайн комуникацията с бизнес партньори
  4. Бюджетиране на разходите за управление на съдържанието

При реализирането на проекта за управление на съдържанието:

  • Създаване на текстово съдържание
  • Визуализация на съдържанието – графика и видео
  • Подържане на комуникационните активности
  • Локализация и адаптация на съдържанието на маркетинговите и рекламни материали
  • Оптимизация на разходите

При отчета на кампанията:

  • Да ви съдействаме с идеи за оптимизиране на Вашите следващи кампании;
  • Да ви предложим иновативни решения, които да подобрят развитието на Вашия бизнес.

Защото професионалното управление на съдържанието е гаранция за имиджа на Вашия бранд.